Newsletter

Zapisz się

Dlaczego warto otrzymywać newsletter?

Linki

3-miesięczna praktyka na stanowisku Asystenta do spraw księgowości w Biurze Rachunkowym PERFEKT. 

 

Zakres umiejętności, które zostaną poruszone podczas praktyki:

  • Zapoznanie się z zasadami oraz metodą pracy w Biurze Rachunkowym;
  • Sprawdzenie dokumentów pod względem merytorycznym;
  • Posortowanie na podlegające oraz niepodlegające księgowaniu;
  • Obsługa urządzeń biurowych oraz poczty e-mail;
  • Bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami;
  • Zapoznanie się oraz obsługa programów komputerowych do księgowania operacji gospodarczych w jednostce organizacyjnej, tj. Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT;
  • Zaewidencjonowanie różnych operacji gospodarczych na podstawie dowodów księgowych w jednostce organizacyjnej;
  • Zaznajomienie się z dokumentacją rozliczeniową ZUS, obsługa programu ZUS PŁATNIK;
  • Sporządzenie list płac, umów – zleceń;
  • Sporządzenie korespondencji do Klientów, Urzędów Skarbowych, ZUS;
  • Realizacja zadań biurowych i administracyjnych;
  • Archiwizacja dokumentów.

Wymagania wobec praktykantów:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność, dobra organizacja i motywacja do pracy;
  • Systematyczność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Wysoka kultura osobista, gotowość na kontakt z Klientami;
  • Komunikatywność.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:

abk@univ.szczecin.pl

Prosimy o załączenie poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - j.t. Dz. U. 2016 r. poz. 922”.

Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.