Newsletter

Zapisz się

Dlaczego warto otrzymywać newsletter?

Linki

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. Jest częścią Adecco S.A. oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z nowym projektem dla Kontrahenta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy obecnie pracowników do nowo powstałego zespołu.

Na czym polega praca?

  • Przyjmowanie mailowych zgłoszeń klientów dotyczących usterek technicznych
  • Weryfikacja i uzupełnianie danych w systemie
  • Opracowywanie rozwiązań dotyczących zaistniałych problemów technicznych
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
  • Przygotowywanie i przesyłanie eskalacji dotyczących trudniejszych przypadków

Jakie są nasze oczekiwania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego warunek konieczny
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
  • Doświadczenie w technicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Możliwość pracy w niepełnym wymiarze etatu
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (pn pt w godz. 8:00 21:00, sb-ndz w godz. 10:00 19:00)

Co gwarantujemy w zamian

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie (ok. 6.000 PLN brutto)
  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywanej pracy
  • Pakiet benefitów, premię świąteczną, nagrody jubileuszowe

Więcej informacji na sttronie CSP Customer Services Polska

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV) na adres: rekrutacja@cs-polska.com 

Uwzględniane będą CV wyłącznie z poniższym dopiskiem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 71-602, ul. Storrady Świętosławy 1B mojego wizerunku oraz moich danych osobowych wymienionych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm.) oraz danych osobowych podanych dobrowolnie m.in. hobby, numer telefonu, adres e-mail w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.