Newsletter

Zapisz się

Dlaczego warto otrzymywać newsletter?

Linki

Dostarczamy rozwiązania i usługi w dziedzinie technologii płatności dla banków i firm handlowych. Nasza baza zainstalowanych urządzeń wynosi ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych. W Polsce prowadzimy swoją działalność od 1990 roku. Nasze Centra Obsługi Klienta są zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy w nich ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w 19 językach.

 

Nazwa pracodawcy

Diebold Nixdorf

Adres

Budynek Oxygen

ul. Malczewskiego 26

71-612 Szczecin

Telefon / fax 882 916 045
Adres e-mail rekrutacja.pl@dieboldnixdorf.com
Strona www

http://dieboldnixdorf.com/   

Działy / stanowiska, w których można ubiegać się o praktykę / staż / pracę

Konsultant 1 Linii Wsparcia Technicznego ze znajomością j. niemieckiego

Specjalista Wsparcia Technicznego – 2 Linia

Aktualne oferty pracy
Dodatkowe informacje

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • znajomość w stopniu co najmniej B2/C1 języka niemieckiego;
  • gotowość do pracy na zmianymożnai pogodzić naukę z pracą;
  • chęć do nauki.

Dośiwadczenie zawodowe nie jest wymagane.

Zakres obowiązków:

  • rejestracja zgłoszeń od klientów niemieckojęzycznych
  • udzielanie wsparcia klientom biznesowym w zakresie problemów technicznych
  • współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • dbanie o wysoką jakość obsługi